Δευτέρα 8 Δεκεμβρίου 2008

Τύποι οργασμού

(για να διευρύνονται οι ορίζοντες μας):

1.Ο Θετικός Οργασμός :"Ναι....Ναι....Ναι......."

2.Ο Αρνητικός Οργασμός :"Όχι...Όχι...Όχι...."

3.Ο Χριστιανικός Οργασμός :"Παναγιά μου...Παναγιά μου.....Παναγιά μου........."

4.Ο Οθωμανικός Οργασμός :"Αμάν....Αμάν.....Αμάν........"

5.Ο Οθωμανικός και Χριστιανικός μαζί :"Αμάν Παναγιά μου......Αμάν Παναγιά μου.......Αμάν Παναγιά μου...."

6.Ο Χρονικός Οργασμός :"Τώρα....Τώρα.....Τώρα....."

7.Ο Επίπονος Οργασμός :"Οοοοχ.....Οοοοοοχ.....Οοοοοοχ"

8.Ο Γεωγραφικός Οργασμός :"Εκεί.....εκεί....εκεί....."

9.Ο Τροπικός Οργασμός Νο1 :"Πιο δυνατά....Πιο δυνατά....."

10.Ο Τροπικός Οργασμός Νο2 :"Πιο γρήγορα / αργά.......Πιο γρήγορα / αργά.......Πιο γρήγορα / αργά......"

11. Ο Μουγκός Οργασμός :" ... "

12. Ο Βουκολικός Οργασμός :Αχ Μήτσουμ! Αχ,Μήτσουμ! Αχ Μήτσουμ!

13. Ο Indoor Οργασμός :Πιο μέσα! Πιο μέσα! Πιο μέσα!

14. Ο Οργασμός της Αγελάδας :Μμμμ...μμμμ.ΜΜΜΜ

15.Ο Πρακτικός Οργασμός :Τι σου κάνω, Τι σου κάνω?

16. Ο Οργασμός της Ασθενούς :Παρ' τα μωρή άρρωστη!!!

17. Ο Αποτελειωτικός Οργασμός :Τελειώνωωωωωωω!!!

18. Ο Οργασμός με τη βοήθεια Του Θεού :Oh God! Oh God!

19. Ο Καταχρηστικός Οργασμός :" Κι άλλο!!! Κι άλλο!!!"

20. Ο Ασύγκριτος Οργασμός :"Ήταν καλύτερος από τον προηγούμενο. Πάμε κι άλλο?"

21. O Δολοφονικός Οργασμός :"Έτσι και τελειώσεις μέσα, σε σκότωσα"

Δεν υπάρχουν σχόλια: