Παρασκευή 6 Μαρτίου 2009

Τα άπλυτά μου

Αποφάσισα να βγάλω τα άπλυτά μου στη φόρα.

Έψαξα πολύ γιατί είμαι τακτική γυναίκα και βάζω πλυντήριο συχνά, αλλά βρήκα κάτι.

Δεν ξέρω αν είναι κουσούρια, γιατί ως γνωστόν είμαι η ιδανική γυναίκα, παραξενιές όμως είναι σίγουρα.

Αρωματίστε το χώρο σας και διαβάστε:

1. Απεχθάνομαι τα φιλιά σε πρώτη συνάντηση κοινωνικής φύσεως. Η χειραψία είναι μία καλή μέθοδος, όχι για να δεις αν ο άλλος είναι άοπλος, αλλά για να δεις αν έχει λίγο νεύρο πάνω του.
2. Σε συνάρτηση της πρώτης παραξενιάς μου, μου τη δίνουν οι χαλαρές χειραψίες. Σφίξε λίγο το χέρι παραπάνω, δεν θα στο κόψω!
3. Μου τη δίνουν οι άνθρωποι που αφήνουν ένα μυστήριο να πλανάται γύρω τους, που μιλάνε με ασάφεια, που γράφουν SMS και στο τέλος της πρότασης βάζουν τελείες... Πιστεύω ότι το παίζουν έτσι γιατί στην ουσία δεν έχουν να πουν τίποτα.
4. Μου τη δίνει η γκρίνια. Γκρίνια άνευ λόγου και αιτίας απλά για να υπάρχει και να νομίζεις ότι ο άλλος που του τα έχεις κάνει τσουρέκια, σε προσέχει. Το ίδιο μου τη δίνει και η ξυνίλα στη φάτσα.
5. Δεν μπορώ τη μιζέρια. Να έχει κάποιος όλα τα καλά και να μιζεριάζει και όλη μέρα να κλαίγεται.
6. Δεν μπορώ τους σερβιτόρους που πάω να φάω ένα ρημαδοφαί και κάθε τρείς και λίγο είναι πάνω από το κεφάλι μου να μου βάλουν νερό, να μου αλλάξουν τασάκι, να με ρωτήσουν αν είμαι ευχαριστημένη. Ε! δεν είμαι!
7. Μου τη δίνει να βγαίνω με παρέα για φαί, και να πέφτουν σαν λιμάρηδες πάνω στα πιάτα για να προλάβουν το καλύτερο κομμάτι. Χαλαρά δεν κάνουμε διαγωνισμό το γρηγορότερο πηρούνι!
8. Δεν αντέχω τους εξυπνάκηδες που χώνονται στην ουρά, ή από δεξιά στο δρόμο. Και ενώ είναι λάθος στη λένε και από πάνω.
9. Δεν μπορώ τις υποδείξεις. Λάθη κάνω και μόνη μου!
10. Δεν γουστάρω να μου ανακατεύουν (τακτοποιούν) τα πράγματά μου. Στο γραφείο μου επικρατεί ένα χάος, αλλά ξέρω ανά πάσα στιγμή που έχω βάλει το καθετί.

Διαπιστώνω ότι αν δεν κάνω κράτει, μπορώ να γράφω μέχρι το ξημέρωμα

Δεν υπάρχουν σχόλια: